Hääj

HEJHEJ JAG ÄR FEL SOM STRYK!
för ungefär en timme sen kom julia hit. helt oväntat öppnade jag dörren. visst nämligen inte att hon skulle komma. så jag öppnade och hon fick sitta vid datorn medans jag fixade mig lite. Sen för en halvtimme sen kom även Bellis hit. Jag var inte rikitigt klar.
När jag gick ner så skulle de sjunga karaoke, det blev inte så lyckat eftersom internet är helt stört här hemma tyvärr.. bara denna datorn som funkar och det är ju brors dator så den är för det mesta upptagen .. jag orkar inte hämta min dator hos pappa. jag är allt lite lat. HEHE. Nu sitter de och spelar the sims och lyssnar på dålig musik. heheh. nej skoja, skitbra verkligen! eller vad säger ni tjejer?!
xoxo

Kommentarer
Postat av: julia

du vi sjunger fint!> så passa dig!

låtarna är BÄST! käften med dig pockoäckel :D

jag älskar dig!

2009-10-30 @ 10:41:18
URL: http://jjuliianiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0