Godmorgon..

Godmorgon allihopa,
Hoppas ni har sovit gott!


Idag steg jag upp vid åtta, var inte så himla trött som vanligt.
Känns skönt att ha en sovmorgon lite då och då. Man känner verkligen att
man kan vila ut sig då, och ibland behövs det verkligen!
Idag börjar vi tjugo i elva.. då ska en tredjedel av klassen ha bkf,
det brukar faktiskt vara riktigt skoj. Jag och Jennifer går in för det asso!
Fyfan.. det börjar bli riktigt kallt om morgonen. Man känner att hösten
är här.. Jag är sugen på vinter, då man kan gå runt i mysigt kläder
och se snön falla ut genom fönstret.
Idag ska jag också på hälsosamtal klockan halvtvå. Vet inte riktigt
men jag har fyllt i en blankett som jag ska lämna in, så antar att
man diskuterar den.
Nej nu ska sluta skriva onödig text som inte har någon handling alls.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0