Godmorgon

Känns som det var längesen jag skrev ett riktigt inlägg, men det finns inte mycket att skriva
när man ligger ensam hemma och är sjuk. Jag håller på att renovera lite i bloggen.Först fattade jag ingenting hur man gjorde, men efter mångqa paus och play i filmen på designadinblogg.se så gick det trots allt. Jag tror jag ska jobba mer med min bakgrund idag och kanske göra en annan header. Men får se hur mycket jag orkar  göra! Måste även göra klart mitt arbete idag också, TRÅKIGT!
Nu sitter alla i skolan och jobbar medans jag sitter här hemma och latar mig, nej det är faktiskt inte kul och vara sjuk, hellre är jag i skolan. Man känner bara hur mycket man missar. Men men får väl ta igen allt på höstlovet eller något. Inte för det brukar bli så mycket av när man har det hemma, böckerna bara ligger där och wips så har hela lovet gått. nej så får det inte bli! Någon timme om dagen får gå till plugg tycker jag allt.
Nu hade jag tänkt att jag ska göra mig en riktigt god frukost, för har inte ätit frukost sen i söndags, har väntat tills mamma kommer hem och gör lunch. För jag har vaknat rätt sen så då väntar jag hellre till det. Men idag ska det bli ändring, frukost är ju trots allt det viktigaste målet på dagen!  Sen med min frukost ska jag sätta mig framför tv:n med en mysig filt runt mig. Det känns verkligen att hösten är här, nu är det snart vinter och jul. MYSIGT!
Nu ska jag sluta skriva allt det här onödiga!
Gamma bild sen sjuan.
Gammal bild från gävle
I love you Isabell

Kommentarer
Postat av: Isabell (iisabelln.blogg.se)

älskar dig <3

2009-10-14 @ 19:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0