hej

Jag sitter här och dricker min cola.
Mamma ringde nyss och sa att vi skulle beställa någon mat hem..
eftersom hon var tvungen att jobba över, inte så ovanligt!
Men men.. får se vad det blir. Nu ligger jag och degar.
ska snart skriva det jävla brevet som jag ska lämna till martina imorgon,
läsa i elevhandledning, det är nog bara vi på hela falkenbergs gymnasieskola
som har det..  Jag måste göra tonårsarbetet också, eftersom jag inte får gjort
någonting på senilasiwans lektioner.
Jag och min sexiga Bellis. Notera att jag har en colamugg på skon :D
Nioatvå, jag saknar denna klass
Dessa vänner är det underbarast som finns, <3
Danmark 08 <3
Danmark 09<3
Bara gör jag är sjukt ful på denna bilden, men jag var med moa..
det var sjukt längesen vi träffades nu!
Denna bild får avsluta !<3

Kommentarer
Postat av: muua

absolut för längesen

2009-10-02 @ 08:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0