15 oktober

Idag är det 15 oktober och då säger vi grattis till lilla Jacob,
hoppas du får en bra dag!

Nu sitter jag här framför datorn igen, inte så ovanligt!
Jag gick upp vid nio idag, ganska skönt att köra på en mjukstart när man varit sjuk.
Börjar ju klockan kvart över ett, men ska träffa sara innan, Vi ska äta tillsammans i
matsalen. så det får bli innan halv ett iaf. Nu har jag precis ätit upp min frukost.
Det blev macka och en stor kopp te, brukar inte gilla det så mycket. Men det är
så himla skönt för halsen och det kan vara gott lite då och då..
Jag är taggad för att gå till skolan känns det som, ska faktiskt bli roligt!
Men har missat en massa så det blir plugga på som fan!
Oj det är redan den 15 oktober, tiden bara springer iväg. Nu har vi gott i skolan
i snart två månader. Oj!
Efter skolan ska jag träffa mina favoriter Isabell & Julia :D<3
CHACHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0