Söndag

Nu sitter jag vid eric's dator och kollar runt lite.
Kom hem från mimmi för en stund sen.

Går kvällen blev lyckad trots allt. trodde inte den skulle bli något vidare. men det blev den. Isabell kom it vid fyra, sen kom även denny. Denny skulle träna vid sex så han drog, vi tjejer började fixa oss och lite sånt. vid kvart i sju cyklade vi till schubbe för att möta upp Malin, Towe och Jennifer. Vi drog oss vidare till Linda, ja där var ju inget direkt ös. ganska keligt. Vi cyklade ist till jacob vid halv tio.. Vi var väl där vid tio kan jag tro, HAHAH! Hos jacob var det mycket folk och skoj var det.. jag, Isabell och Julia var hemma vid kvart över ett tror jag.

Idag vaknade jag och Isabell vid kvart i nio tror jag, fast upp gick vi inte direkt. Sen väl uppe åt vi frukost. gick upp och satt vid datorerna och softa. Sen skulle Isabell till Denny, så jag följde henne dit. Sen stack jag till mimmi. De skulle iväg så jag åkte med. Var först hos farmors bror och lämna ngt. sen åkte vi till select och sen hem och lämna ngt. sen åte jag med tillbaka till de, då stack jag och träffa bellis och denny. sen vid två skulle jag äta så drog. Efter jag och julia hade ätit upp våran mat och efterrätt gick vi ut och träffa bellis och denny igen :)! Jag ramlade när jag skulle springa ner för kullen, så nu har jag jävligt ont i röven!! ajaj.. sen vid tre kom spättan och hämta bellsan, då stack jag och julia hem till farmor och farfar och kolla lite fotboll och åt godis. Vi orkade inte kolla mer så vi stack hem. Nu när vi kom hem gick julia och stängde in sig på rummet och pluggar, borde jag med göra .. men orkar inte. hihihi. Så nu sitter jag här och snackar med Isabellis på msn. Och lyssnar lite musik.

HEJSANSVEJSAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0