Godmorgon..

Nu har jag inte bloggat på ett tag, har inte haft någon lust alls till det.
Igår hade jag en bra dag med mina flickor. Isabell, Nathalie och Julia. Jag ÄLSKAR er<3
idag börjar jag 20 i elva. Vilket jag inte brukar, för vi brukar börja kvart över ett på torsdagar.
Men nu och tre veckor framåt ska vi ha lektioner som man har var sjätte vecka. Det är trots allt lite roligt och
gå på de lektionerna.. BKF! Vi leker och sjunger och beter oss som små barn i stort sätt. Vi alla är rätt söta när vi leker. HEHEH! Vid kvart över 10 cyklar jag till skolan. Jennifer möter  jag upp där kan jag tänka mig. Sen efter det har vi arbetssätt och lärande och datorkunskap. Vi ska slå ihop de lektionerna så det blir en jätte lång lektion.. SEGT! Vi ska ha redovisning om vårt yrke. Redovisa de i powerpoint. Så det blev jag precis klar med. Nu ska jag sminka mig och platta håret. Efter det drar jag till skolan. HEJSVEJS!!
Hittade en söt bild på nattan och julia från när vi skulle åka till kalmar. HAHA!
Vissa hade ju lite smått panik medans andra målade och åt chips.

Kommentarer
Postat av: julia

Käften du :O jag va faktiskt rädd jag gillar inte tåg men sen du sen så målade jag mer och chillade mer än er så käften du ;)<3

2009-11-26 @ 21:50:57
URL: http://jjuliianiilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0