9 november

Nu ska jag göra mig ett snabbt inlägg innan jag ska hoppa in i duschen.
Tog mig en paus från pluggandet för att duscha men tänkte att jag hinner med
ett snabbt inlägg också! Jag pluggar på bkf provet som vi ska ha imon, inte
så svårt som jag trodde. Men snart sitter det..:).
Idag steg jag upp vid halv nio. Gick upp fixade mig lite, när jag fixade mig
ringde min favorit Bellis. Så snackade med henne en stund. Sen åt jag min frukost.
Vid tio över tio cyklade jag ner till stan för att möta upp Jennifer. Hängde med henne
på ett ärende. Sen var vi i stan.. kolla lite skor och gick runt bara.
vid kvart över ett började vi. VI hade senilasiwan. Det gick ganska bra och jag jobbade
på och den själv "ryggsäcken" . Sen var det engelska med vikarie. Såhela november ska
vi ha olika vikarier varje gång.. Efter skolan var jag med Isabell, Julia, Emilia, Maggie och
Sandra utter. Det var mysigt. Jag cyklade hem vid kvart över sex. Då åt jag. Sen tvingade
jag mamma köpa en cola till mig så det gjorde hon. Så nu har jag pluggat ett bra tag.
Nu ska jag ta mig en lång dusch. Sen återgå till pluggandet.
Julia, Isabell, Millan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0