22 november

Hejhej.
Jag har inte bloggat på hela helgen och inte alls mycket i veckan. Har inte haft min dator hos pappa och Julia har den andra där hela tiden typ så jag har knappt suttit vid datorn något alls. I helgen har jag inte heller suttit vid datorn. Jag tänkte berätta lite om helgen, eftersom jag inte skrivit någonting alls.
Fredag:
Började skolan klockan åtta, hade lektion med Siwan. Skriver om min egna ryggsäck och det är ganska lätt eftersom det är allt du själv vart med om. Sen hade vi inget teckenspråk, så det blev håltimme i typ 2.5 timmar. Skönt, eftersom teckenspråk är så jävla segt. Sen hade vi matte, gick väl okej. Sen var det Svenska, där vi kollade på "stekta gröna tomater". En helt okej film ändå, men hade mer uppskattat att se på i taket lysser stjärnorna men det går inte i vår klass, utav olika anledningar. Sen efter skolan cyklade jag och Julle till Fajans och sen vidare till Tröingeberg där Bellis satt utanför och vänta. Vi gick in, Julia åt lite och sen sjöng vi karaoke. Vi fixade oss, Emilia kom och sen drog vi alla ner till stan och käka pizza. Efter det till ica och köpa lite smaskens. Vi drog hem till Fajans.. Maggie kom och sen kom nattan och lite senare kom Jennifer. Vi var i fajans ett tag och gjorde allt möjligt. Sen stack vi till stan för att göra utmaningarna. Gick inte så bra. Maggie stack och senare drog även Jennifer. VI träffade Hoffe och Oscar en snabbis och sen stack vi hem. Emilia och Bellsan sov här. Mysig och en rolig kväll!
Lördag:
Vaknade upp med mina fina flickor. Vi låg kvar i sängen ett tag, efter ett tag orkade vi ta oss upp och gick ner och åt frukost. Sen gick vi upp la oss i sängen och kolla på¨"lilla jönssonligan på kollo. Vi stängde av för att ta tag i vårat liv. Efter ett tag kom Julia , vi alla cyklade ner till stranden och sen vidare till ica och hemmakväll där vi hyrde två filmer och köpte en massa gottigott. VI cyklade hem , fixade lite mat och sen kom mamma hem och körde oss till Emilia där kvällen spenderades. Vi började först med att bada, hihi. Sen fixade vi iordning allt de goda. MUMS! Sen skulle vi se på filmen , men eftersom vi inte fann kontrollen fick det bli att vi spela spel ist och att vi snackade och sminka och framförallt skrattade , har itne skrattat så mycket på länge. Men med mina favoriter går det inte annat en att skratta. Känns som man fick tillbaka den känslan vi hade i somras. Då vi fyra spenderade mycket tid tillsammans. alla kvällar på stranden, ÅH! sommar skulle inte sitta fel.
Nu ska jag snart ta mig en dusch.
Kanske skriver mer sen.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0