11/11-09

Idag är det den 11/11.. :)
Det var längesen jag skrev ett långt inlägg. På senaste har det bara blivit korta. känns som jag inte haft riktigt med tid för att blogga och har inte heller haft någon speciell lust till det. Det är konstigt vissa dagar bara jag älskar och blogga och vissa dagar är det bara så jävla jobbigt. haha. Men men.. Idag är det onsdag och veckorna går fort. Vi har haft två prov denna veckan än sålänge. igår hade vi bkf vilket kände hyfsat. Fick vg på mitt förra bkf prov så det är jag iaf nöjd med. Sen idag hade vi naturkunskap prov och det var svårare än vad jag trodde det skulle vara. men får hoppas på det bästa ..
Efter skolan cyklade jag och Julia till mimmi och så var jag där till fyra tror jag. Nu har jag varit hemma i snart två timmar och jag behöver plugga matte. Men när mamma kommer hem från sittsminkparty skulle vi nog plugga lite. Hon ska hjälpa mig med index eftersom jag inte fattar något på det. Men men.. provet är inte förens på fredag så har imorgon på mig också. Imorgon ska Isabell sova hos mig. Det gillar vi!!
Nu orkar jag inte blogga mer, så hejsvejs!
Moa skicka lite bilder.:) här är en av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0