09.50

Nu är klockan som sagt tio i tio och jag har nyss kollat de flesta inläggen på bloglovin och har även målat min naglar. Jag vaknade idag vid lite över åtta. Låg och drog mig lite och satt vid datorn och efter de gick jag ner och tog en dusch. Så nu sitter jag här med en bolle på huvudet och bloggar. Idag börjar 09BF klockan kvart över ett,UNDERBART!! Till skolan och ha två lektioner, tror det är ämnet med sinilasiwan och engelska.. Efter skolan blir det plugg på biblioteket. hihihi. Måste börja plugga på arbetssätt o lärande provet, som alla andra har imorgon men då ska jag till tandläkarn och få en äcklig tandställning, sen skulle jag haft det på onsdagen men då kan jag inte heller, för då är det begravning för solbritt. SÅ får se när jag ska ha provet. Måste snacka med maria idag. Nu ska jag sluta skriva en massa onödigt och istället gå ner och äta frukost.

ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0