Västerås.

Nu har även jag skaffat mig en egen blogg, ska försöka vara så aktiv som möjligt
och försöka skriva så ofta jag kan.

Är idag för en stund sen hemkommen från Västerås. Träffat Moster, Kusin, Malin och Matilda m.m.
Kom dit i vid lunch i fredags. Åkte hem till Anita och åt, sen var det dax att åka hem till Malin och Matilda.
Mamma och Marie stack på after work så jag och Matilda spenderade en mysig kväll tillsammans.
Malin kom lite senare för hon tränade , vi åt och kollade på film. Jag tror vi somnade vid halv ett.
Lördag gick vi upp vid halv tio. Åt frukost, och Morbror, Mormor och Moster åkte runt och kollade på massa slott och skit,
Medans vi andra tjejer spenderade våran tid på shopping, hittade lite kläder :). Gick i stan i typ 7 timmar. Var lagom seg efter dem timmarna. Sen stack Malin och bowlade och Jag ocg MAtilda stack hem , kollade på gamla kort och myste.
Sen kollade vi på melodifestivalen, det suger hårt!!. Restan av kvällen bara tog vi det lugnt.
Tack för en mysig helg sötnosar

Isabell Bästavän Nilsson


jag saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0