vänskap, på hög nivå.

När jag gråter, torkar du mina tårar.
När jag faller samman, tar du emot mig.
När jag skrattar, skrattar du med mig.
När jag gör bort mig, skrattar vi tillsammans.

Om du gråter får du gråta över min axel.
Om du är knäsvag, ska jag få dig på ben igen.
Om du ler, lyser du upp min värld.
Om du lämnade mig, skulle Alexandra inte leva.

Ett så otroligt vackert leende du har, en sån otrolig bra vän du är.
Jag vet inte hur jag ska tacka. Tacka för allt du gjort för mig.
Alla gånger du fått mig att orka.
Jag skulle inte klara något, något utan dig.
Du ska veta att du är min allra bästavän, du är en sån toppentjej.
Vi har delat på det mesta du och jag, skratt, tårar och så mycket mer.
Jag hoppas, hoppas på allt att det alltid kommer vara du och jag.
Inget ska förstöra våran vänskap. För med dig är jag lycklig.
Min vackra underbaravän, jag tror du redan har listat ut att det är dig jag pratar om.
Det är du, Isabell Nilsson.


Jag älskar dig bästavän, <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0