14 mars

Sluta aldrig hoppas,
Sluta aldrig be,
Sluta aldrig drömma
Vem vet ett under kanske kan ske.



Jag har varit dålig på att blogga den veckan.. Men datorn pajjade hos pappa.
Veckan har varit bra tycker jag :)! nationella proven var svåra som fan , men jag hoppas på det bästa.
igår drog jag ner till stan efter skolan , skjutsade Elin som skulle till bussen. träffade kasper och moa en stund med.
Mamma ringde och sa att vi skulle till kusin på kvällen , det var tråkigt! höll på att dö, ingen täckning där ute heller -.-
vi åkte hem vid nio. redan på hemresan somnade jag, när jag kom hem , la jag mig på soffan och kolla på tv, efter en halvtimme slocknade jag , var så sjukt trött.


Nu har jag varit duktig och städad, dock var det inte så kul.
Snart kommer Bellsan hit, mysigt ska det bli!!
nu blev jag riktigt hungrig , ska gå ner och äta mig en bit mat.
nu lyssnar jag på tänk alla gånger, riktig bra text faktiskt!

pusshej. <3



Kommentarer
Postat av: isabell coolast i världen

låten är så i förrgår :* he he he. Ska det bli mysigt om jag kommer ? ha ha ha ? :D

puss bby <3

2009-03-14 @ 13:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0