dagen för dopparedagen.

God Jul allihopa!

Nu ska jag ta tag i mitt bloggande. Men har inte haft någon lust alls som jag nämt tidigare.  Idag är det iaf en dag kvar till julafton. Har fått lite julkänsla. Den känslan kom idag när mamma kokar julskinka och jag slog in de sista julklapparna jag och mamma köpte idag. Idag har jag varit med mamsen på ge-kås. Ganska mycket folk faktiskt, men det gick bra. Sen tog vi en fika. Tog en lussebulle, men det var ingen saffran i och smakade inte gott. Sen körde vi mot falkenberg. In till stan och fixa lite saker, köpte julklapp till mig själv från robin. Sen gick jag och köpte julklapp till julia från robin också. Träffa Julia och Jennifer i stan, men de stack utan att säga hejdå.. :(. Sen åkte vi till mammas jobb och fixade grejer. Där bjöd dem på tårta och julmust. mums. Sen vidare till brors lägenhet och sen till ica och handla. Känns som vi vart överallt idag och jag känner mig redan trött.. Vid halv fem kom julia hit och hjälpte hon mig slå in några klappar. Efter ett tag kom även Isabell hit. Va med dessa två små underbara tjejer i kanske en halvtimme, bytade julklappar och TACK TJEJER!! :) <3
sen skulle bellsan hem igen. Julia stannade en stund till men stack sedan till Nattan för att byta julklappar med henne med antar jag. Efter det åt vi lite, nu sitter jag här. Tror jag och mamma ska lånan filmen ps. i love you av julia  ikväll. Har ju somnat båda gångerna i slutet. FAIL!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0