27 december.

Jag har inte bloggat sen julaftons morgon. Har inte haft tid känns det som. Inte suttit vid datorn mycket alls. men nu ska jag berätta lite vad jag gjort dessa dagar.
24 december:
Denna dag gick fort men ändå så sakta. När man var liten så pirrade det i hela kroppen på julafton. Inte har jag den känslan kvar. Men när julen är över vill jag ha den tillbaka. Började med att jag, mamma och robin åkte till farmor och farfar. Där åt vi julfrukost med släkten. Sen var det julklappsutdelning. Vi var där till tolv. Sen vidare hem till pappa. Fick lite julklappar. Sen åkte vi till Maries mamma , där åt vi julmat en gång till. Sen åkte vi till mormor där vi spenderade kvällen. Helt okej var det! Var hemma vid halv tolv, då var jag redigt trött.

25 december:
Vaknade runt halv elva. 11 timmars sömn?! inte dåligt. Men trött var jag iaf. haha. Kollade lite på film med mamma. Sen vid tre kom julia, marie och eric och hämta mig. Vi åkte till pappa och efter ett tag kom nattan sen även bellis. Vi gjorde inte så mycket. lata oss typ. haha. Sen stack nattan hem och åt med sin familj. Bellis, jag och julia fulade oss lite kan man säg. Sen kom nattan och becca. vi stack till stan och sen hem till mamma för att kolla film. dvd:n var typ cp så det gick typ inte. Sen skrämde vi julia och bellis lite. Slutade med att vi alla blev nog ganska rädda o stack hem till fajans. Vi träffade martin lite också :)!
26 december:
Mamma hämtade mig vid nio, tog tåget till göteborg och spenderade dagen där. Mysigt men fyfan vad mycket folk. Sen stack jag hem och bara tog det lugnt. Tack mamma för dagen <3
Jag vill ha sommar, vill ha danmark, vill ha värme!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0