vår



Vår vår vår.
Jag älskar våren. Det fina vädret får mig glad
och på sjukt bra humör.
SOmmaren längtar jag som fan till.
Men att skiljas från en klass man delat allt med
kommer bli svårt, tårar, skratt, bus, Ja det mesta har vi gjort tillsammans.
Även en hel del bråk har vi haft.
Men nu tycker jag vi lägger dem bakom oss,
Och delar på det roliga som kommer nu.





Dagen har varit bra, jag och Bellis har varit duktiga och simmat.
Efter det har vi pluggat och softat. Även jag har sjungt lite för henne. :')
Hon älskar när jag sjunger :D.

Jag älskar Isabell. <3





Kommentarer
Postat av: isabell coolast i världen

lol, varför ljuger du? jag hatar nä'r du sjunger :D

2009-04-06 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0