Grattis bästavän, <3

Idag är det ingen vanlig dag , för det är Bellis födelsedag .
HURRAHURRAHURRA :D



Vaknade vid 10, gick upp och ringde och grattade Bellis , som fyller hela 16 år idag :)!

Jag åt frukost och satt mig vid datorn. Vid halv 1 gick jag och fixade mig.
klockan 20 över kom mamma hem , så hämtade vi Johan och åkte till Bellis.
Tack för att jag fick kommma :$ jättemysigt, Bellis hade bakat massa go fika :D.
Bellis släkt va där en stund :))! Sen efter ett tag åkte alla hem och vi åkte till stan och
käkade pizza. Sen hyrde vi porrfulm. NOOOOT! :)) Johan gillade iaf den.
Men dvdn va inte hemma så kunde inte se den :). Så vi hoppade studsmatta
hela kvällen ist :)! mysigt. hihihiih :$.

Tack igen för att jag fick komma:)!
Det va mysigt och trevligt :D

Hoppas du hade en bra dag bästavän, <3


På onsdag har jag och flickorna en överraskning för Bellis.
HIHI, hon är nyfiken. :'D <3

Kommentarer
Postat av: isabell cool

jaa jag är nyfiken :((((( .. Tack för idag! (y)

2009-04-13 @ 23:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0